I 2020 er kundeservicen du tilbyr kundene dine «make or break» for din videre drift. Det er lett for kunder å legge igjen tilbakemeldinger på nett, sosiale medier og spre ordet om en god eller dårlig erfaring. Både små og store firmaer gjør feilen mange gjør: de har fokus på salg, markedsføring og vekst – og glemmer å pleie kundene de allerede har. Nye kunder får kastet etter seg kampanjer, rabatterte priser, oppgradering av utstyr og gode tilbud for å bli kunde, mens eksisterende kunder må ta til takke med å betale den månedlige fakturaen og beholde eventuelt utstyr de har. Hvorfor legger mange firmaer inn innsatsen for å beholde kunden først ETTER de har sagt opp tjenesten?
Det er ikke god kundeservice!
Kundepleie er nøkkelen til lojale, trofaste og fornøyde kunder – og et av våre spesialfelt. Våre medarbeidere har lang erfaring i kundeservicebransjen fra både nasjonale og internasjonale firmaer. Vi kan hjelpe ditt firma med å kundepleie, kundekontakt, feelgood samtaler og andre aktiviteter rettet mot dine kunder.