Skal din bedrift åpne en ny avdeling? Eller ønsker dere å gjøre endringer på en eksisterende salg- eller kundeserviceavdeling?
Det er lett å stille spørsmål til hvorfor oppgaver blir utført på en viss måte, men ofte vanskeligere å faktisk endre de. Vi har nok alle utført jobber som har føltes tungvinte og gammeldagse og spurt oss selv om dette virkelig er nødvendig. Dette kan virke både demotiverende og negativt på de ansattes arbeidshverdag. Endringer i rutiner og arbeidsmetoder kan være tidkrevende – men så absolutt verdt innsatsen da resultatet er økt produktivitet og engasjement i bedriften. Det å få inn en «utenforstående» til å gå igjennom rutiner og arbeidsmetoder kan ha større effekt enn du tror.
Våre medarbeidere har bred erfaring med rådgivning for både små og store bedrifter, og kan hjelpe deg i prosessen. Vi ser på hele kundeveien og skreddersyr løsninger som gjøre prosesser og arbeidsmåter enklere og mer effektivt. Vi bistår også gjerne selgere og kunderådgivere med hjelp og trening for å øke effektivitet og resultat.
Ta kontakt med oss for en uformell prat om hvordan vi kan hjelpe deg.